Všeobecné podmínky

Tyto všeobecné podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Objednatelem při poskytování a užívání Služeb Healing Energy. Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem prostřednictvím webového formuláře dostupného na internetových stránkách Poskytovatele.

Internetové stránky Poskytovatele jsou www.healing-energy.cz.

Všechny informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde. 

Definice pojmů

Poskytovatelem je fyzická osoba - Kateřina Kašová, IČ 02102595, se sídlem Studentská 2470, 276 01 Mělník (dále jen „Poskytovatel“). Kontakt: info@healing-energy.cz nebo +420 724 025 177.

Objednatelem je jakákoliv osoba, která v souladu s těmito Podmínkami užívá služby Healing Energy (dále jen „Objednatel“).

Služby Healing Energy jsou všechny služby nabízené na internetových stránkách Poskytovatele. Patří mezi ně zejména individuální energetické terapie a konzultace, léčivé kruhy, kurzy a školení.

Objednání služeb

Služby Objednatel objednává prostřednictvím webového formuláře dostupného na internetových stránkách Poskytovatele.

Objednatel je povinnen uvést správné a úplné údaje o své osobě, které jsou označené za povinné (dále jen „Povinné osobní údaje“). Údaje, které není Objednatel povinen vyplnit, poskytuje Objednatel dobrovolně. Poskytnuté údaje může Objednatel kdykoli doplnit, změnit či upravit. Objednatel je srozuměn s tím, že některé z poskytnutých údajů mají povahu osobních údajů, jejichž zpracování se řídí zásadami ochrany osobních údajů.

V případě, že objednávku Služeb za Objednatele provádí jiná osoba, tato prohlašuje, že je k takovémuto jednání za Objednatele zmocněna a pověřena; v opačném případě odpovídá za újmu, která Poskytovateli neoprávněnou objednávkou vznikne.

Před dokončením objednávky Služeb je Objednatel povinen seznámit se s těmito Podmínkami. Udělení souhlasu je nezbytnou podmínkou pro dokončení Objednávky a užívání Služby. Souhlas Objednatel vyjadřuje zaškrtnutím políčka „Souhlasím s všeobecnými podmínkami“, které je umístěno ve webovém formuláři, u něhož je též umístěn odkaz na zásady ochrany osobních údajů.

Uzavření smlouvy

Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím webového formuláře dostupného na internetových stránkách Poskytovatele.

Objednatel je v objednávce povinnen uvést informace o nakupované Službě a své identifikační a kontaktní údaje, které slouží ke komunikaci za účelem potvrzení objednané služby či dohodnutí případných změn, zejména tedy jméno, příjmení, telefonní číslo a emailovou adresu.

Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Poskytovatel akceptuje Objednávku zaslanou Objednatelem. Poskytovatel zašle na emailovou adresu určenou Objednatelem potvrzení. Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že odesláním objednávky Služeb Objednatel vyslovuje souhlas s těmito Podmínkami, výslovně akceptuje veškerá jejich ustanovení a zavazuje se dodržovat pravidla v nich stanovená.

V případě, kdy Poskytovatel nebude moci objednanou Službu v preferovaný termín akceptovat, navrhne Objednateli náhradní termín, a to bez zbytečného odkladu. Jedná se zejména o situace, kdy v požadovaný termín není možné Službu poskytnout. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Objednatel potvrdí navrhovaný náhradní termín Poskytovateli.

Cenové a platební podmínky

Okamžikem uzavření Smlouvy vzniká Objednateli závazek k zaplacení ceny za objednanou Službu.

Aktuální ceny jsou uvedeny na internetových stránkách Poskytovatele, vždy v popisu u příslušné Služby. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Cena je splatná v okamžiku poskytnutí Služby, pokud je Služba poskytovaná osobně, nebo nejpozději do 5 pracovních dní od poskytnutí objednané Služby v případech, kdy je Služba poskytovaná na dálku.

Platbu za objednané Služby Objednatel uhradí buď hotově na místě nebo bankovním převodem.

V případě prodlení Objednatele s úhradou platby Poskytovatel Objednatele na prodlení upozorní, a to písemně nebo elektronicky, a stanoví mu náhradní lhůtu plnění, která nesmí být kratší než 10 dní ode dne doručení upozornění. Po marném uplynutí náhradní lhůty je Poskytovatel oprávněn účtovat smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení, přičemž prodlení se počítá ode dne původního data splatnosti.

Poskytnutí služby

Individuální Služby jsou poskytovány na místě dohodnutém mezi Objednatelem a Poskytovatelem. Skupinová setkání, kurzy a školení probíhají na místě předem určeném Poskytovatelem a definovaném v popisu konkrétní akce.

Rezervační a storno podmínky

U Individuálních Služeb je rezervovaný termín možné bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin předem. Při pozdějším zrušení vzniká Objednateli povinnost uhradit Poskytovateli storno poplatek ve výši 50% ceny.

U Skupinových setkání, Kurzů a Školení je možné rezervaci bezplatně zrušit nejpozději 48 hodin předem. Při pozdějším zrušení vzniká Objednateli povinnost uhradit Poskytovateli storno poplatek ve výši 50% ceny. Toto ustanovení se nevztahuje na Službu Skupinových léčení na dálku, u kterých je možné objednání zrušit bezplatně kdykoliv.

U všech Služeb platí, že v případě, že za sebe Objednatel najde náhradu a objednaný termín místo něj využije náhradník (nový Objednatel), žádná povinnost uhradit storno poplatek nevzniká.